Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Polanowskie Centrum Usług Społecznych

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

DZIAŁ ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

Dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego realizuje zadania wynikające  z:
- ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych;
- ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;
- ustawy z dnia 07 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;
- ustawa z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska  - wydawanie zaświadczeń;
- ustawy o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020r. poz. 1842 ze zm..
Głównym zadaniem działu jest:
1. przyjmowanie wniosków, wydawanie decyzji i zaświadczeń w ww. sprawach;
2. realizacja wypłat ww świadczeń;
3. prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych;


Lista artykułów


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Halina Serwecińska

Data wytworzenia:
30 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Agnieszka Empacher

Data publikacji:
30 gru 2021, godz. 14:20

Osoba aktualizująca informacje

Katarzyna Świst

Data aktualizacji:
11 lut 2025, godz. 10:36